سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نسخه بتا 2 اندروید 11 منتشر شد؛ نسخه نهایی هشتم سپتامبر منتشر می

 


گوگل نسخه بتا 2 اندروید 11 را منتشر کرد. نسخه‌ی نهایی در تاریخ هشتم سپتامبر برابر با 18 شهریور 99 منتشر خواهد شد.


گوگل نسخه‌ی جدیدی از فاز بتا اندروید 11 را منتشر کرد که باگ‌‌های متعددی در آن برطرف شده‌ است. نسخه‌ی Beta 2 که چند روز پیش منتشر شد، شامل تغییرات جزئی در رابط کاربری اندروید 11 نیز می‌شود. نکته‌ی جالب‌توجه در انتشار اخیر، اقدام سهوی گوگل مبنی بر اعلام زمان انتشار نسخه‌ی نهایی اندروید 11 بود. اهالی مانتین ویو می‌گویند که نسخه‌ی نهایی، 8 سپتامبر (18 شهریور) منتشر می‌شود.





همان‌طور که گفته شد، اعلام زمان انتشار نسخه‌ی نهایی اندروید 11، به‌صورت سهوی رخ داد. در کپشن ویدیویی که در یوتیوب و طی رویداد Smart Home Summit و به‌نام Hey Google منتشر شد، تاریخ دقیق انتشار اندروید 11 دیده می‌شود. البته همه می‌دانیم که این تاریخ، زمان عرضه‌ی اندروید جدید برای گوشی‌های پیکسل خواهد بود. ویدیوی مذکور، پس از انتشار اخبار حذف شد، اما تصاویری که از آن استخراج شده بود، زمان دقیق انتشار اندروید 11 را نشان می‌دهد.


گوگل جزئیات انتشار اندورید 11 بتا 2 را در وب‌سایت رسمی توسعه‌دهنده‌ها دراختیار علاقه‌مندان قرار داده است. از اصلاحات نسخه‌ی جدید می‌توان به بهبود عملکرد دستورهای حرکتی و کیبورد اشاره کرد. کیفیت صدای اندروید 11 بتا نیز در برخی مواقع دچار اشکال می‌شد که در نسخه‌ی جدید بهبود یافت. در زمان تنظیم گوشی در حالت ویبره نیز عملکرد دکمه‌های تنظیم صدا اشکال داشت که برطرف شد.





نسخه‌ی بتا اندروید 11 مانند تمامی نسخه‌های بتا هنوز اشکالات متعددی دارد. کاربرانی که بتا 2 را نصب کرده‌اند، هنوز مشکلاتی همچون قطع متناوب اتصال وای‌فای و مشکلات در منوی کشویی اعلان‌ها را گزارش می‌کنند. به‌علاوه، برخی از کاربران پیکسل 4 هم نتوانسته‌اند با استفاده از OTA به نسخه‌ی قبلی اندروید دانگرید کنند.

 

منبع : زومیت