سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدفون Monoprice BT-300ANC


طراحی و ویژگی ها: این هدفون با روشن یا خاموش بودن قابلیت حذف نویز کار می کند و شما می توانید بدون گوش دادن به موسیقی از قابلیت حذف نویز استفاده کنید. از این هدفون می توان به صورت بی سیم با دستگاه های بلوتوث استفاده کرد یا می توان به سیم متصل شد. هنگامی که سیم متصل است ، هنگام روشن شدن ویژگی حذف نویز ، حساسیت بالایی دارند بنابراین در صورت استفاده با تجهیزات صوتی خانگی و دستگاه های صوتی قابل حمل کمتر ، می توانند میزان صدای رضایت بخشی را ایجاد کنند. وقتی ویژگی لغو سر و صدا خاموش است ، حساسیت متوسطی دارند. بنابراین در صورت استفاده از تجهیزات صوتی خانگی و همه دستگاه های صوتی قابل حمل با کمترین میزان ، می توانند سطح صدای رضایت بخشی را ارائه دهند. BT-300ANC دارای یک سوئیچ روشن / خاموش کننده نویز و یک میکروفون و میزان صدا یکپارچه ، عملکرد پخش کننده موسیقی و کنترل های اتصال / قطع تماس است که با دستگاه های بلوتوث جفت شده کار می کنند. گوشواره های اضافی که برای سهولت حمل و نگهداری جمع می شوند و می چرخند. این مدل دارای یک کابل صوتی استاندارد قابل جدا شدن به طول 47 اینچ ، یک کابل شارژ USB و یک کیف حمل است.


کیفیت صدا: ما دریافتیم که BT-300ANC کاهش بسیار خوبی از نویز فعال را ایجاد می کند و هنگامی که از ویژگی حذف نویز در هر دو حالت متصل به بلوتوث یا سیم استفاده می شود ، کیفیت صدا را در محدوده بسیار خوب ارائه می دهد - موسیقی و صدا را بسیار خوب تولید می کند هرچند که برخی از عجایب صوتی قابل توجه است. صدای کلی را می توان تا حدودی مبهم و کمی نرم خلاصه کرد. باس (مانند درامزهای بیس ، گیتارهای باس ، استندآپ باس و ...) تأثیر خوبی دارد و عمق نسبتاً زیادی دارد ، اما کمی برجسته است. میان رده (صداها ، گیتارها ، شاخ ها و ...) نسبتاً یکنواخت است اما تا حدودی مبهم و کمی شلوغ است (فکر می کنید ترافیک صوتی) ، نرم ، پژواک دارد و طنین انداز پلاستیکی کمی دارد (چیزی مانند آنچه در صورت صحبت می شنوید به یک فنجان پلاستیکی نیمه سخت). سه گانه (سنج ها ، طیف بالایی از ویولن ها و غیره) نسبتاً گسترده است اما کمی مبهم است (صداهایی که باید یک لرزش ظریف داشته باشند صدایی یادآور سرخ شدن بیکن دارند). در حالی که صدا حس شادابی مناسبی دارد و این مدل کار خوبی را در بازیابی فضای اتاق ضبط انجام می دهد (حس فضای صوتی که برنامه صوتی در آن گوش می دهد در آن ضبط شده است) ، صدا بسته است (صدا - در غیر این صورت مشخص است که چیزی را در گوش خود پوشانده اید). هنگامی که ویژگی حذف نویز در حالت بلوتوث یا سیم متصل به سیم متصل است ، یا هنگامی که هدفون به سیم متصل و منبع تغذیه نیست ، کیفیت صدا کمی افت می کند اما همچنان در محدوده بسیار خوب است - این همانند روشن شدن نویز است ، اما صدای میانه بالا و صدای سه برابر پایین کمی کسل کننده است. این هدفون کاهش نویز بسیار خوبی را ارائه می دهد که تقریباً در بیشتر دامنه فرکانس با بیشترین فرکانس پایین کاهش می یابد. هنگامی که آنها در حالت حذف نویز هستند ، در محیط های بسیار ساکت و بدون هیچ برنامه برنامه صوتی برای پوشاندن آن ، صدای خش خش بسیار کمرنگی شنیده می شود.


راحتی: متوجه شدیم که این هدفون ها حسی از فشار متوسط ??نسبت به گوش را ایجاد می کنند. به عنوان نمونه مدل های بیش از حد گوش ، لنت های گوش ممکن است پس از استفاده طولانی مدت احساس گرما و / یا چسبندگی کنند. کاربرانی که گوشهای بزرگتری دارند ، ممکن است متوجه شوند که بیش از حد گوش لنت های گوش احساس تنگی کرده یا لنت های گوش به جای اینکه در اطراف گوش خود باشند ، نشسته باشند. در این حالت ، قرارگیری کمتر از حد ایده آل در اطراف گوش ، ممکن است با مهر و موم گوش گوش تداخل داشته باشد و توانایی کاهش صدای هدفون را کاهش دهد. کاربرانی که دارای سر کوچکتر هستند ممکن است دریابند که وقتی هدفون ها خیلی جلوتر خم می شوند احساس ناپایداری می کنند و به سمت جلو حرکت می کنند ، اما این کار به حدی نیست که سقوط کند. هنگامی که از سیم صوتی استفاده می شود ممکن است صدای مالش آن بر روی لباس به طور ضعیفی از طریق گوشی شنیده شود.



هدفون های بلوتوث بی سیم بلوتوث خانگی / استودیویی به سبک Monoprice BT-300ANC دارای طراحی بالای گوش هستند. این هدفون ها با روشن یا خاموش بودن قابلیت حذف نویز قابل استفاده هستند ، برای استفاده در دستگاه های صوتی دارای بلوتوث از جمله تلفن های همراه و همچنین دستگاه های صوتی استاندارد در نظر گرفته شده و دامنه دریافت بی سیم آنها 33 فوت است. آنها دارای یک میکروفون داخلی و حجم بلوتوث یکپارچه ، عملکرد پخش کننده موسیقی و کنترل های اتصال / قطع ارتباط هستند. از ویژگی های اضافی می توان به گوش های برقی اشاره کرد که برای سهولت حمل و نگهداری تا می شوند و می چرخند. BT-300ANC با یک کابل صوتی استاندارد قابل جدا شدن به طول 47 اینچ ، یک کابل شارژ USB و یک کیف حمل همراه است.



ویژگی ها و مشخصات هدفون Monoprice BT-300ANC


با کاهش صدا کار می کند

آره


میکروفون یکپارچه

آره


تماس بگیرید ، کنترل را قطع کنید

آره


کنترل حجم مجتمع

آره


کنترل پخش مجتمع

آره


کابل جداشونده

آره


عملکرد مانیتور (بی صدا)

نه


واحد کنترل صدا در گوشی

آره


عمر باتری (ساعت)

8 ANC روشن ، 16 بلوتوث روشن / ANC خاموش


زمان شارژ باتری (ساعت)

3


نشانگر کم باتری

آره


ویژگی های اضافی

فرکانس انتقال 2.4 گیگاهرتز ، بی سیم بلوتوث ، حدود 33 فوت محدوده عملکرد. دارای عملکرد خاموش کردن خودکار هدست. گوشواره ها برای سهولت حمل و نگهداری تا می شوند و می چرخند. دارای روشن / خاموش و اعلامیه های صوتی وضعیت اتصال / قطع بلوتوث است. بلوتوث دستگاه های تلفن همراه اپل را با استفاده از iOS نسخه 5 به بالا متصل می کند ، میزان باتری را نشان می دهد.


لوازم جانبی شامل

کابل صوتی استاندارد 47 اینچی قابل جدا شدن ، کابل شارژ USB ، کیف حمل.


نوع باتری

یون لیتیوم قابل شارژ

 

 

منبع :consumerreports.org