سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوگل کیفیت دوربین گوشیهای جدید خود را نشان داد



در خبری که گوگل روز جمعه منتشر کرد، اطلاعاتی درباره پیشرفت‌هایی که در سیستم دوربین در Pixel 5 و Pixel 4a 5G ایجاد شده، نوشته است. ظاهراً یکی از عکس‌های این سایت توسط Pixel 5a که طبق اطلاعات EXIF ??تصویری که بطور رسمی رونمایی نشده، گرفته شده است. در تاریخ 1 اکتبر سال 2020 با استفاده از لنز زاویه دید فوق العاده گسترده تلفن در f / 2.2 فیلمبرداری شده است.

مشخصات گوشی Pixel 5a 5G گوگل
دو هفته پیش خود گوگل خبر ساخت Pixel 5a 5G را اعلام کرد تا ثابت کند شایعات منتشر شده درباره آن نادرست است. اما بر اساس نام استفاده شده با داده‌های EXIF، به نظر می‌رسد این گوشی قرار است Pixel 5a نامگذاری شود و در آن از اسنپدراگون 765G استفاده شود که در گوشی‌های Pixel 5 و Pixel 4a 5G وجود دارد. به نظر می‌رسد تغییراتی که در طراحی این گوشی ایجاد شده بسیار کوچک بوده و با همان نمایشگر 6.2 اینچی FHD + است.



علاوه بر عکس از مرکز خرید، تصویر دیگری نیز وجود دارد که می‌توان با Pixel 5a گرفته شده است. این عکس از دختری که در قسمتی از آب ایستاده گرفته شده است، اما داده‌های EXIF ??نتوانسته نشان دهد که کدام دستگاه برای گرفتن عکس استفاده شده است. چند ماه پیش نیز تصویری در فضای مجازی منتشر شده بود که گفته می‌شد به کمک گوشی Pixel 5a گرفته شده است و از آنجایی که کیفیت این عکس با عکسی که به تازگی منتشر شده یکسان است، انتظار می‌رود تصویر جدید نیز با گوشی Pixel 5a گرفته شده باشد. گفتنی است که گوشی Pixel 5a را در اواسط ماه ژوئن رونمایی می‌شود.


منبع :yjc.news