سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنر نسل جدید گوشیهای خود را به زودی معرفی میکند

 

شرکت آنر  در چند سال اخیر توانسته است به جایگاه بسیار خوبی در بین کاربران دست پیدا کند و از زمانیکه این شرکت از هوآوی جدا شد به فروش بسیار بالایی در بخش تجهیزات رایانه‌ای دست یافت. به تازگی نیز اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد سری جدید گوشی‌های خود را با نام Play 5 وارد بازار کند. اطلاعات فاش شده در اینترنت خبر از عرضه این گوشی در 18 مه می‌دهد.

اما براساس اطلاعات فاش شده از گوشی Play 5 دریافتیم که این گوشی از یک دوربین چهارگانه در بخش پشتی و یک دوربین سلفی که به صورت بریدگی در بالای نمایشگر آن قرار دارد، استفاده می‌کند. صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی از نوع OLED بوده و از آنجایی که در بخش پشتی شاهد حضور اسکنر اثرانگشت نیستیم، احتمال وجود این سنسور در نمایشگر گوشی بسیار بالا است.


مشخصات فنی گوشی Play 5 
دوربین استفاده شده در گوشی Play 5 به کمک یک مربع از بدنه گوشی جدا شده است و فلش گوشی نیز دقیقا در وسط این مربع قرار دارد. به احتمال بسیار زیاد کیفیت لنز اصلی موجود در این گوشی 64 مگاپیکسل خواهد بود و در ابعاد 6.53 اینچی با رزولوشن FHD+ طراحی شده است. پردازنده موجود در این گوشی Dimensity 800U است. وزن حدودی این گوشی 179 گرم اعلام شده و ابعاد آن نیز صرفا 7.46 میلی متر است.

گفته می‌شود ظرفیت باتری موجود در این گوشی 3800 میلی آمپر ساعت باشد و به احتمال بسیار زیاد از استاندارد Huawei SuperCharge استفاده خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی باید تا زمان عرضه آن منتظر ماند.

 


منبع:yjc.news