سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادغام شرکتهای وان پلاس و اوپو در هالهای از ابهام!






به نقل از جی اس ام آرنا، هفته گذشته پیت لاو مدیر عامل وان پلاس، به صورت رسمی اعلام کرد که دو شرکت وان پلاس و اوپو، با هم ادغام خواهند شد. همه می‌دانند که این دو برند ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند، اما همکاری آن‌ها اکنون بیشتر هم خواهد شد. با این حال، تاکنون از آینده این تصمیم و سطح مشارکت این دو شرکت سخنی به میان نیامده است و این موضوع تا حد زیادی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. البته اخیرا، یادداشتی منتشر شده است که نشان می‌دهد وان پلاس، از کارمندان خود خواسته تا به سوالات مربوط به شرکت اوپو و سیستم عامل مورد استفاده آن‌ها، پاسخ ندهند.

سوالات بی پاسخ درباره سیستم عامل اوپو
سطح همکاری شرکت‌های وان پلاس و اوپو، حالا پیچیده‌تر از قبل است چرا که هیچ کدام از این شرکت‌ها اظهار نظر رسمی در مورد ادغام خود، مطرح نکرده اند. با این حال، گفته می‌شود که وان پلاس برای کمک به رفع این سردرگمی، نامه‌ای داخلی را برای کارمندان خود ارسال کرده است. یک افشاگر معروف به نام اوان بلاس، نسخه‌ای از این نامه را بدست آورده که دارای برخی نکات جالب است.

در ابتدای این نوشته، مهمترین اطلاعات موجود هستند. در این متن واژه "یادداشت مهم" به صورت برجسته نشان داده شده است و دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه پاسخگویی کارکنان به سوالات مربوط به سیستم عامل‌های Oxygen OS، Color OS و تأثیر ادغام این دو شرکت به چشم می‌خورد. در تصویر زیر می‌توانید این متن را به‌صورت کامل مشاهده کنید:


مهمترین مواردی که در این نامه خطاب به کارمندان آمده به این شرح است: به هیچ یک از سوالات درباره سیستم عامل‌ها علی‌الخصوص Color OS که مربوط به خبر ادغام دو شرکت می‌شود، پاسخ ندهید. فقط از جوابیه آماده زیر استفاده کنید: "ما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای بروزرسانی سیستم عامل‌های خود نداریم. لطفا منتظر اخبار رسمی ما باشید. "


منبع :yjc.news